czwartek, 10 maja 2012

Siemka ;D

Hejka! Nowa kolejka, sooł ja zaczynam xD
Obok znajduje się ankieta, w której możecie zagłosować, na to czy zgadzacie się na mój kreatywny, choć trochę niewyszukany i głupi pomysł. Pomyślałam, że możemy zaśpiewać kawałek piosenki 'Forever young', którą chłopcy również śpiewali w X-factorze. Postanowiłam, że będzie to trochę zmieniona wersja. Mój angielski to jakiś świetny nie jest, dlatego mogą być tu jakieś błędy (choć to bardzo krótki fragment), ale wymyśliłam przeróbkę na razie refrenu. Jeśli Wam się spodoba spróbuję zrobić jeszcze zwrotki i podzielimy to między najlepiej śpiewające z nas (na przykład po wersie). Nie przeciągając oto 'To':
'Forever young,
1D will be..
Forever young,
If you really want to live forever,
forever, forever band...'
Takie oklepane xD To zachęcam do głosowania i komentowania. Będę Wam wdzięczna za każdy głos i komentarz ;D Dziewczyny na pewno też ;D
Jeszcze jakbym mogła powiedzieć coś krótko od siebie to nie spodziewałam się, że będzie aż takie zainteresowanie ;D Choć oczekuję większego, bo bardzo w Was wierzę, kochane siostry directionerki. Mam dziś wylewny dzień, na pewno nikomu się już nie chce czytać, nawet nie wiem czy nie skończyliście czytać na słowie zaczynam xD Bo jak ja już się rozgadam lub rozpiszę jak w tym przypadku to trudno mi skończyć xD
To jeszcze raz dziękuje za głosy i komentarze, zachęcam do dalszego głosowania i komentowania ;D
Po następnej notki.
                                                                                                                              -Anka ;D

2 komentarze:

  1. kiedy nastepne informacje ?! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna notka zależy już od wysiłku @MyMusicalSoulxD Przekażę jej, że jest chciana ;D To ja Anka tylko z prywatnego konta, więc, żeby nie było, że jakaś osoba podaje jakieś informacje ;D +Dziękuję za komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń